Dotazník spokojenosti

Dotazník je anonymní. Jako celek nebude nikde publikován.
Jednotlivé odpovědi mi slouží jako zpětná vazba kvality naší práce. Mým cílem je neustále zlepšovat a rozvíjet naše služby.

Za vyplnění dotazníku předem děkuji. Konstruktivní kritiku vítám.
MUDr. Ethel Ludvíková

Jste náš registrovaný pacient?:*
AnoNe

Ordinaci navštěvujete:*
pravidelně již několik letbyl(a) jsem zde několikrátbyl(a) jsem zde poprvé

Věk:*
Do 20 let21 – 40 let41 – 60 let61 let a více

Vaše nejvyšší dosažené vzdělání: *
základnívyučen(a)středoškolské s maturitouvysokoškolské

Datum a přibližná hodina Vaší návštěvy, kterou nyní hodnotíte:*

Jaký byl důvod Vaší návštěvy?:*
Ošetření v akutních hodinách bez předchozího objednáníOšetření po předchozím objednání v rámci nadstandarduOšetření po předchozím objednání mimo akutní hodiny - plně na pojišťovnuOdběry krve, moče, výtěry..OčkováníProcedury na přístrojíchJiný – uveďte níže

Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a přístupem sestry v recepci?:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Dostal(a) jste jasnou a srozumitelnou informaci o případné platbě za prováděný úkon?:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a přístupem ostatních sester době ošetření?:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Jméno lékařky u které jste byl(a) ošetřen(a):*

Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a přístupem lékařky:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Jméno lékařky u které jste obvykle ošetřován:

Jak jste spokojen(a) s chováním a přístupem této lékařky:
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Jméno jiné lékařky u které jste byl(a) ošetřen(a) a kterou chcete hodnotit:

Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a přístupem této lékařky:
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Všiml(a) jste si u zaměstnanců na oděvu štítek se jménem a funkcí?:*
AnoNe

Dobu čekání v akutních hodinách (bez objednání, plně na pojišťovnu) hodnotíte jako odpovídající (v rámci současného systému českého zdravotnictví)?:*
AnoNe

Pokud jste čekal(a) V PŘÍPADĚ OBJEDNÁNÍ déle než 15 minut, byl(a) jste informován(a) o důvodech prodloužení čekací doby?*
AnoNe

Jaké je podle Vašeho názoru vybavení čekárny popřípadě sociálního zařízení?:
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Můžete se vyjádřit podrobněji (např. návrhy na zlepšení apod.):

Čas, který jste strávil(a) v ordinaci byl dle Vašeho názoru?:*
zcela dostatečnýneumím posouditbyl(a) jsem tam příliš krátcebyl(a) jsem tam příliš dlouho

Snažila se Vám lékařka vysvětlil vše potřebné?:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Měl(a) jste možnost klást lékařce doplňující otázky?:*
AnoNe

Pokud byl(a) odeslán(a) k dalšímu vyšetření, ohodnoťte odůvodnění tohoto vyšetření:
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Změnila navržená léčba Vaše obtíže?:*
OdstranilaZlepšilaNezměnila

Bylo při ošetření respektováno Vaše soukromí?:*
AnoNe

Důvěřujete zdravotnickému personálu navštívené ordinace, že pro Vás udělá vše, co je v jeho možnostech?:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Jak jste spokojen(a) s rozsahem služeb?:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Domníváte se, že poměr cena/kvalita služeb odpovídá Vašim představám?:*
AnoNe

Jste spokojen(a) s délkou objednací doby?:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Jak jste celkově spokojen(a) s návštěvou našeho zdravotnického zařízení?:*
Velmi spokojen(á)Spokojen(á)NeutrálníNespokojen(á)Velmi nespokojen(á)

Byl(a) jste lékařem (lékařkou) dotázán(a), zda souhlasíte s cenou za zákrok, který Vám v ordinaci prováděli?:
N/AAnoNeŽádný zákrok mi neprováděli

Chcete nám ještě něco sdělit, co se Vám líbilo, popř. nelíbilo, co by přispělo ke zlepšení péče o pacienty v našem zdravotnickém zařízení? Uvítáme i zcela konkrétní výtky na jednotlivé úkony, organizační postupy, osoby.:

Author: aneri

Share This Post On